| |
Forgalmazók: Repülés és család?
Írta: peter Dátum: 2006. június 06. kedd, 22:20 (17588 olvasás)
Tízéves koromban a modellezés kapcsán kerültem a repülésbe Székesfehérváron.
Óriási érzés volt gyerekként akkora fesztávú gépet a levegőbe engedni, mint saját magam, és damillal felcsörlőzni 40–50 m-re…
magasabbra, mint egy 10 emeletes ház, ami egy városi gyerek fejében a legmagasabb épület, amit ismer…
|
|
Forgalmazók: Farkas Tibor
Írta: peter Dátum: 2006. április 27. csütörtök, 11:27 (19300 olvasás)
Még mászni sem tudott igazán, amikor már arról álmodozott, egyszer a hegy felett lejtőző madarakkal szárnyalhat. A gyerekkori modellezést a vitorlázórepülés követte, tizennégy éves volt ekkor. A vitorlázással töltött hat év alatt megszerezte az ezüstkoszorú teljesítményszintet, valamint a szakszolgálati engedélyt. A vitorlázás körülményessége, illetve a kapacitás- és időhiány azonban egyre inkább leszűkítették a repülési lehetőségek körét – a vágy a repülés iránt azonban nem változott.
|
|
Forgalmazók: Bíró Bálint
Írta: peter Dátum: 2006. április 02. vasárnap, 10:53 (19911 olvasás)
Több mint negyedszázada repül. A szakmában az oktatás és a versenyzés mellett a hátimotor-építés kapcsán is ismerik a nevét. Az általa kidolgozott aktív felfüggesztés az eddig kitalált és alkalmazott bekötések pozitívumait ötvözi, a negatívumaikat kiiktatva.
|
|
Forgalmazók: Torkos Tamás
Írta: peter Dátum: 2006. március 15. szerda, 22:29 (23889 olvasás)
„Fiatalkorúként”, 14 évesen kezdett repülni, első körben gyalogsárkánnyal. Több mint tíz éve siklóernyőzik, ’97 óta oktató is. Jelentős szerepe volt a csörlőstart megteremtésében Hajdú-Bihar megyében. Néhány éve motoros ernyővel bővítette az általa repült légi járművek „repertoárját”, és az akrórepüléssel kapcsolatosan is vannak tervei...
|
|
Forgalmazók: Kiss István & Szalma Gábor
Írta: peter Dátum: 2006. február 16. csütörtök, 21:36 (29456 olvasás)
A biztonságos siklóernyőzés a megfelelő, mondhatni kompetens oktatással kezdődik.
Jelenleg Magyarországon csak az oktathat szabályosan siklóernyőzést, akinek az oktatói jogosítását a Szabad Repülők Szövetsége (Hungarian Free Flying Assotiation – HFFA) adta ki. A mérce magas – igen komoly repülőtapasztalat birtokában, oktatói tanfolyam elvégzése után, elméleti és gyakorlati vizsgák sikeres letételét követően válhat valaki oktatóvá. Oktatónak lenni rangot és persze felelősséget jelent a siklóernyős-társadalomban. |
|
Forgalmazók: Felhőúton találkoztak
Írta: peter Dátum: 2005. szeptember 15. csütörtök, 01:21 (17011 olvasás)
– Az elmúlt két évtizedben a szabad (és minden más) időm nagy részét a repülésre áldoztam, amit nem is bántam meg – mondja Szabó Péter. – Saját repülésem mellett rendszeresen oktatok, és egy klubnyi ember ügyes-bajos dolgait segítek rendezni. Az nap „másik 24 órájában” azonban, úgy érzem, teljes életet élek. Annak idején úgyterveztem, agglegény maradok, aztán váratlanul összetalálkoztam Edinával, és megszületett a csoda: sikerült összehangolnunk a repülést és a családot – amit csak nagyon kevesen mondhatnak el a környezetemben. Közös életünket átitatja a repülés, amiért hálás vagyok a sorsnak és a feleségemnek is.
|
|
| |
 |
Bejelentkezés |
 | | Jelenleg nem lehet bejelentkezni |
|
 | |  |
 |
Régebbi hírek |
 | | Ehhez a blokkhoz jelenleg nincs tartalom. |
|
 | |  |
|